czwartek, 24 stycznia 2013

Okolicznościowy post żebrzący :)

Ku zaskoczeniu Królowej Matki, która z racji nurzających się w feriowym nieróbstwie Potomków i cieszącego się zasłużonym urlopem Pana Małżonka nie orientuje się, jaki mam dzień tygodnia (o dniu miesiąca nie wspominając), nadeszła oto chwila, gdy losy bloga Królowej Matki (i wszystkich innych zgłoszonych do konkursu na Bloga Roku blogów) spoczęły w rękach Czytelników, Przyjaciół, Krewnych i Znajomych, (i Nieznajomych skłonnych za pomocą prośby, groźby względnie subtelnej sugestii do wystosowania SMS-a też).

Królowa Matka, która sobie przez ostatni tydzień sporo o blogu roku poczytała, dowiedziała się między innymi, że blogi osób chorych, a także, proszę ja kogo, rodziców piszących o dzieciach powinny (zdaniem niektórych blogerów) posiadać własną kategorię (z podkategorią dla rodziców dzieci chorych ani chybi), bowiem grają na emocjach i w ten sposób wyciskają SMS-y z wrażliwych i podatnych na wzruszenie telefonów czytających.

Królowa Matka doznała najpierw spektakularnego załamania na myśl o tym, że nie wpadło jej do głowy  wyeksponowanie na blogu własnej choroby i uczynienie z niej znaku rozpoznawczego oraz pułapki na SMS-y, po czym pocieszyła się, uświadamiając sobie, że nie przekreśla to jej szans na poruszenie czułych stron w sercach Czytelników w związku z posiadaniem przez nią Potomstwa, sztuk cztery, i natychmiast poczyniła kroki, by Potomstwo to bezwzględnie i nie po macierzyńsku (ale cel uświęca środki!) wykorzystać i podstępnie oraz brutalnie zagrać na emocjach.

No to lu, zaczynamy łagodnie trącać emocjonalne struny w sercach wszystkich Czytających, a już zwłaszcza tych, co są w posiadaniu telefonów komórkowych i skłonni są zainwestować 1,23 PLN brutto (z VAT), aby w ramach konkursu wysłać SMS z numerów należących do operatorów telefonicznych działających na terenie Polski: (T-mobile, Plus, Orange i Play, a przynajmniej tak twierdzi Punkt G 1.5 Regulaminu):


Temperament kolejnego Modela sprawia, że do grania na czułej strunie wkrada się fałszywy ton powodując lekki zgrzyt w ogólnej atmosferze wyciskania łez wzruszenia i chwytania za komórki celem wystukania unikalnego numeru bloga Królowej Matki...


... więc Królowa Matka w panice chwyta się niby tonący brzytwy ostatniej szansy na zrobienie przez mózgi Czytających zbiorowego "oooochh!!!" i pomyślenia, że przecież musimy zagłosować na blog Mamusi mającej takie urocze Potomki (i chorej! chorej w dodatku! - że Królowa Matka nienachalnie przypomni)...


... po czym, po wykorzystaniu wszystkich swoich atutów, Królowej Matce pozostaje tylko przypomnieć, że jej własne słowa sprzed roku (poczynając od tych bezpośrednio pod obrazkiem, aż do "podoba" :)) pozostają w mocy.

Od teraz aż do południa 31 stycznia losy bloga Królowej Matki zależą, Czytelniku, tylko od Ciebie :).



( Wzruszeni i emocjonalnie zaszantażowani Czytelnicy proszeni są o wysłanie SMS treści A00653 na numer 7122. Proszę pamiętać aby nie wstawiać w SMS spacji, nie trzeba też nic więcej pisać. "0" - to zero, nie litera "o".
Dochód z SMS'ów zostanie przekazany integracyjno - rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych. )

87 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cos takiego znalazłam w Regulaminie: "4. W przypadku wysłania SMSa spoza terenu Polski, operator sieci gsm może naliczyć dodatkową opłatę roamingową, zgodnie z taryfą danego operatora. Opłata taka nie wchodzi w skład kosztu SMSa wykorzystywanego w Konkursie."

      Ale jednocześnie jest tam informacja, że tylko z terenu Polski to głosowanie, więc nie wiem...

      Usuń
    2. Aniu, Mamo T. Z mojej zagranicy nie da rady... Moze z Twojej da?

      Usuń
    3. Aniu Mamo T. - zajrzalam na Twego bloga - chyba mam cos dla Ciebie, ale nie wiem jak Ci to podeslac. (Email bylby najlepszy - podalaby? ;-) Mnie mozna zaufac (Anutku, porecz na slepo za mnie, prosze ;-). O zadnych smieciach nie ma mowy. To cos na temat autyzmu.

      Usuń
    4. Ręczę, Aniu, jak chcesz mogę pośredniczyć w przekazaniu maila (kontakt do mnie jest na górze strony pod obrazkiem).

      Usuń
    5. "Pikne" dzieki, Anutku. Poczekam, zobacze, czy Ania, Mama T. da sie przekonac ;-)

      Usuń
    6. Sylabo, Anutku :-))) milo mi :-D wyslalam juz Krolowej moj adres emailowy w wiadomosci na facebooku - to tak , zeby bylo jeszcze troche bardziej skomplikowanie ;-) -ciekawa jestem teraz baaardzo co dostane :-D

      Usuń
    7. Oj tam, oj tam, skomplikowane, akurat bylam na Facebooku jednym okiem :).

      Usuń
    8. Aniu, Mamo T. email poszedl, a w nim ciut naukowych drobiazgow. Oby nie znudzil, a sie przydal. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. wzruszona i emocjonalnie zaszantażowana wydałam 1,23, a jakże! Czy można jakoś podejrzeć jak przebiega głosowanie? Jakiś link czy coś takiego? Można wysłać więcej smsów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jednego bloga - jeden SMS z jednego telefonu :). Ale jak chcesz zagłosować na kilka, to możesz z jednego telefonu na dowolną ilość blogów - z tym, ze na kazdy ino raz.
      Jak klikniesz na obrazek z Bloga Roku gdzies tam wyżej, będzie można zobaczyć, ile dostałam glosów (mniej więcej :)).

      Usuń
    2. ja tam na inne nie głosuję, tylko na MÓJ ULUBIONY!;)

      Usuń
    3. Albo jestem ślepa, albo niekumata:) Nie widzę ile masz głosów, szkoda...

      Usuń
    4. Jeszcze nie ma :). Pojawią się kuleczki (chyba jutro) 5 głosów - jedna kuleczka, 50 głosów - 2 kuleczki, a potem nie wiem, bo rok temu miałam tylko dwie :D.

      Usuń
    5. W tym roku robię Ci kochana marketing, więc musi być więcej:) Zajrzyj do mnie szybciutko, czeka tam mała niespodzianka:)

      Usuń
    6. Już ci napisałam, co ze mną zrobiła twoja mała niespodzianka :))). Dziękuję ci naj-naj-naj-bardziej :).

      Usuń
  3. heh :) ja też biorę udział :) ale w kat. LITERACKIE, a Ty? Muszę spr. mój numer, bo myślałam, że głosowanie dopiero jutro!! :P
    pozdrawiam i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w "Ja i moje zycie". Glosowanie już trwa, reklamuj się i namawiaj znajomych, bo to tylko tydzień :))!

      Usuń
    2. Hej, Malgosiu, znam Twego bloga! :-) Bym zaglosowala, ale nie mam jak. To tylko fikcja, ze swiat sie przyblizyl dzieki mysli technicznej. Jak przychodzi co do czego (konkretnie do telefonii komorkowej), to moge sobie pogwizdac...

      Usuń
  4. Mnie szantazowac nie trzeba... ;-) Ale szybko wystukam jeszcze wiadomosc do "pingwina", ktory tu zaglada, a ktory w realu nosi to samo imie co ja i posiada materialy dowodzace mego oblakania: Czys juz zaglosowal ze swojego dodatkowego "telefona"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jeszcze nie - mój WŁASNY MĄŻ jeszcze nie zaglosował!!!

      Usuń
    2. Zgroza! Normalnie zgroza i zgorszenie! Ja nie wiem, czy w takiej sytuacji jeszcze sie moge do niego odezwac... Ja to musze doglebnie przemyslec!

      Usuń
  5. No i jak tu nie ulec Anutku? :) Te palce (szczególnie ten pierwszy na mnie zrobił wrażenie) i te oczy! :)
    Idę szukać komóry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania piękne zdjęcia!!! boże ale ja nie o tym!! Ty jesteś w Torunia????? Matko a ja z Płocka :-)) znaczy trochę z Płocka i trochę z innego miasteczka malutkiego.. ale nie o tym ja tu :-) Przecież Toruń i Płock to tak blisko :-) Już lecę tekst czytać bo tylko zdjęcia zobaczyłam :-) To chyba pierwsze na blogu fotki co?? :-) Powodzenia Ci życzę Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ty to robisz???? jak ty tak z tej głowy swojej umiesz te myśli wyjmować i tak pięknie tu w zdania układać?? No jak?? No post niesamowity :-)))))) Aniu jak wygrasz to ja się w ogóle nie zdziwię :-) Trzymam kciuki za siebie i Ciebie :-) Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zdziwię :). I wiesz, Ty z Płocka, ja z Torunia, a musimy na Galę pojechać, żeby się spotkać, przy czym Ty ze Stanów na nią lecieć :))). Świat jest dziwny, ale w jaki fajny sposób!
      PS. No co jak co, ale myśli w słowa ukladać potrafisz jak malo kto!

      Usuń
  8. A ja mam siostrę w Bydgoszczy hahahaha ! Tez nauczycielkę:):) Ania trzymam kciuki !!!! Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć ;D. A w Bydgoszczy jestem ostatnio regularnie, pomacham jej od ciebie :))).

      Usuń
  9. Nic a nic mnie tę óczęta nie ruszają, ani te palusie (ti ti ti...)
    Ale tylko 1,23 pln za rok fantastycznej lektury- grzech nie dać! Trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że ty się zgłosiłaś to ja się musze ze strony Bloga Roku dowiadywać, tak? Ty niedobra, ty!

      Usuń
  10. a ja z Krakowa :) ale i tak głosowałam i nie trzeba mnie było zachęcać Potomkami ani niczym innym, bo czaiłam się już dawno na to głosowanie.
    Królową Matkę posiadam w zakładkach i codziennie sprawdzam czy coś nowego, ku mojej ogromnej przyjemności, była uprzejma napisać (przeważnie nocą, mając jedną rękę tylko częściowo wolną :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Teraz się pisze dłuuuga recenzja, nie wiem, czy jej nie dam w dwoch częściach...

      Usuń
  11. To muszę poczekać na weekend aby złapać polską sieć...Królowa Matka stanowczo za późno przystępuje do konkursu-jak to tak tylko 7 dni do głosowania.

    Pozdrawiam,

    Katka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet, gdybym przystapiła pierwszego dnia, na głosowanie i tak byłby tydzień, to jest termin obowiązujacy wszystkich :).

      Usuń
  12. Czuję się wzruszona ;)
    Stać mnie, a co :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czegóż nie dokonają te oczęta i te rączki, ach :D!

      Usuń
  13. Przestraszyłam się Twoich dzieci, koniecznie muszę zagłosować, bo jak mnie dorwą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak, czterech ich mam, niech sie przdadzą! A w gniewie są nieobliczalni ;D...

      Usuń
  14. Te oczka to jak te kocie w Shreku! ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem. I uzywa ich bez skrupułów :))).

      Usuń
    2. :) Dobrze, że Chłopcy Anutka nie zrobili jak Natalia Siwiec do policjanta - "zrobiłam oczy Shreka" wyznała u Łukasza Jakóbiaka :))
      He, he he, takie obrzydliwe spojrzenie ogra mogłoby zadziałać terrorystycznie. W każdym razie Siwiec wygrała miną śmierdzącego ogra, chyba przestraszyła policjanta, bo nie dał jej mandatu - pewnie uciekł z przerażenia.

      Usuń
  15. Nie mogieeeeeeeeee! Nie mogie wyslac glosa... sie tak nie bawie... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doceniam, że bys chciał :)!

      Usuń
    2. poszedl 1 glos z (nomen omen) Bydgoszczy, w moim imieniu :)

      Usuń
    3. Nie wyobrazasz sobie, jak bardzo TO doceniam :). Dziękuję!

      Usuń
    4. poczekaj... nawet na Fejsie oglosilem, chociaz nie chcialo mi przepuscic :P juz sa nastepne 2 kandydatki na zaglosowanie... I ''szarancza'' z Bydgoszczy tez zostala poproszona... Cos z tego bedzie :)

      Usuń
    5. Jest trzecia kulka :).
      Naprawdę czuję się rozpieszczana :))).

      Usuń
    6. Brawo! Trzecia kulka :) Czy już wiesz, ile głosów oznacza trzecia kulka?
      Gratulacje.

      Usuń
    7. Wiem tylko, ze między 51 a 250 :). Zdaje się, ze konkretnej liczby głosów nie zna nikt (no, poza organizatorami. Chyba :)).

      Usuń
  16. Królowo! Czy ten numerek jest prawidłowy? Bo dostałam odpowiedź: "Oddałeś głos na blog polaherbaciane..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, wszystko w porządku, polaherbaciane to adres tego bloga, "Królowa Mattka" i reszta - to tytuł :). Dziękuję :).

      Usuń
  17. Ok, już jestem mądra :-) Tak się zżyłam z Królową i Bandą, że nie spoglądałam na adres bloga. Sorki. Melduję, że dwa głosy już oddane, kolejne dwa wkrótce... A te fotki... czy, Królowo, wśród tych licznych potomków nie zawieruszyła Ci się jakaś panienka? Bo te błękitne ślepka z dłuuugimi rzęsami takie dziewczyńskie są :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są męskie, stuprocentowo :)). Cała czwórka ma takie, w różnym natężeniu błękitu, szarości i mniejszej lub większej czarności rzęs. Tak, wiem, to świństwo i niesprawiedliwość, sama tak często myślę, bo po co to facetom? Im wystarcza przecież ujmujaca osobowość ;DDD...

      Usuń
  18. Zagłosowałam właśnie :) I namierzam ślubnego komórkę, żeby też to zrobił :) Nico mnie nie wystraszyło z tych łocek groźnie patrzących ani palusiów we mnie mierzących z ekranu :) Po prostu urechotałam się jak norka z Twojego wpisu i, jak zwykle, odzyskałam dobry humor i odrobinę dystansu do rzeczywistości :) Urocze te Twoje herbaciane pola!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się wystraszyłaś, na pewno, tylko to ukrywasz :DDD.
      Dziękuję :).

      Usuń
  19. Z radością i przekonaniem; wysyłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jażem już wysłała na Ciebie, Wspaniały Anutku! Niniejszym oczekuję pojawienia się piłeczki :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Znalazłam kulki (a już się podejrzewałam o ślepotę) - nie wiem czemu, nastawiłam się na czerwony kolorek.
    Jak oni to liczą, skoro 5 głosów piłeczka, a 2 piłeczki to 50 głosów? hmmm Trza by szybko jakiś wzór matematyczny sobie rozwiązać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytelniczki i Ty, o Królu Małżonku.
    Bijemy się o trzecią kuleczkę! Walczcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Małżonek jedzie na zgrupowanie kendo - Polska Kadra Kendo wreszcie ma o co walczyć ;DDD!

      Usuń
    2. O, i to jest właściwy kierunek! Waleczni Panowie na pewno przeważą szalę. Niech żyje Polska Kadra Kendo i wyniki ich głosowania.
      Brawo.

      Usuń
    3. Nienienie, Noemi, klaskać to my im będziemy (albo i nie) dopiero w niedzielę. Jak zobaczymy efekty, o!

      Usuń
  23. Powinnaś się jakoś zawodowo zajmować "wizualną reprezentacją" emocjonalnego szantażu:) Piękny montaż krótkich acz pełnych treści kadrów! Szacun. Właśnie zagłosowałam. Za Sylabę - tak jak obiecałam - też wysłałam. I zmusiłam jeszcze kilka innych osób. Znają Cię, więc jakoś aż tak specjalnie nie musiałam "dusić";) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Skłoniłaś subtelną sugestią" brzmialoby lepiej ;D.
      Dzięki ogromne :).

      Usuń
    2. Dziekuje przepieknie! :-)

      Usuń
  24. No masz, znasz mnie na tyle, by wiedzieć, że w sytuacjach "szczególnych" nie jestem entuzjastką działań subtelnie coś sugerujących;) Przekaz musi być jasny i dobitny! A w związku z tym, że w stanie totalnego zagrypienia sprawdziłam 85 prac egzaminacyjnych, nie jestem skłonna do jakichkolwiek subtelności przez najbliższe miesiące! A to dopiero początek, bo oficjalnie sesja zaczyna się dopiero 29-go....:-O a grypa cały czas trzyma mnie za gardło;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzydkie prace! Brzydka grypa! A Ty - wbrew przeciwnosciom losu jeszcze sie dzwigasz ostatkiem sil spelnic moja prosbe... Zdrowiej!!!

      Usuń
    2. Dziękuję i polecam się na przyszłość:) Rezerwowy telefon na kartę - zawsze do Twojej dyspozycji! Serdeczności:)

      Usuń
  25. No ja niestety na Iwonkę zagłosowałam mając na myśli, że jak jej los łaskaw - to ją te esemesy ściągną do Polski. Ale widzę, że tu piękny post na strunach emocji hihihi
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ! To przecież nie przeszkadza, można glosować na wiele blogów - ale na kazdy tylko raz. Sama glosowalam na trzy :D.

      Usuń
    2. hahahaha no nie mogę no.. jeszcze powiedz że na trzy w swojej kategorii a ja tu zemdleję ;-)) Ania ale widziałaś, że jesteśmy tuż obok siebie? :-) Ty na podium a ja tuż pod ;-)) ale pod Tobą to ja pod podium mogę być ;-) Też powodzenia życzę! już poraz któryś tam :-) ale naprawdę szczerze Ci tego szczęścia życzę :-)

      Usuń
    3. Na dwa w mojej kategorii, w tym na twój (teraz powinnam żalować, bo przeciez zaraz mnie wyrzucisz z dziesiątki ;DDD).
      Tak, widzialam, ze sąsiadujemy, nastawiam się, ze dziś się żegnam z konkursem (znaczy - wylatuję poda dziesiątkę), za to co do ciebie mam jak najlepsze przeczucia :).

      Usuń
  26. Zmusiłaś mię! Zaszczuta, zaszantażowana, przerażona (no co, boję się dzieci) i spłakana ze śmiechu głosuję. Nie mam wyjścia....Od dawna nie spotkałam nikogo, kto żebrałby z takim wdziękiem - ostatnio to był bezdomny na dworcu w Kielcach, który włożył paluch do mojej herbaty, po czym spytał grzecznie "pani jeszcze to pije?"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaiste, ujmująca grzeczność to była :)))

      Usuń
    2. Być może będę musiała już wkrótce dorabiac żebraniem, cieszę się, że - jak się okazuje - mam talent :D. Dziękuję ci, Asiu, bardzo.

      Usuń
  27. Oczy Dzieci potrafią wszystko :) Pozdrawiam ciepło a na kolację masz mój głos, bo ja nie mam szans :) Mama Lena (www.mama.lmtrendy.pl)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zebrzesz ladnie, a i Pomocnikow masz pieewsza klasa. Powysylalam smsy, do kogo sie w Polsce dalo. Nie dlatego, zes ma Siostra i ze oczka czy paluszki i ze Siostrzencow. Poesemesowalam do mych polskich Przyjaciol, bo to dobry blog. Niech zajrza, a jak zajrza, to zechca zaglosowac. Siostra. Ta rodzona. Z Wloch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Mam nadzieję, że chociaz paru twoich przyjaciół uzna, ze warto zainwestować we mnie 1,23 :).

      Usuń