czwartek, 17 stycznia 2013

Oto jest dzień...

Dzień urodzin Pomponów, dwa lata z którymi minęły jak jeden... no, dobra, bardzo, bardzo długi. I czasem męczący. A czasem taki, że chciało się tylko oczy zamknąć i obudzić nazajutrz. Ale też czasem najpiękniejszy na świecie. Zabawny. W każdym razie ustalmy, że po prostu jak jeden, jedyny dzień.


Dzień rocznicy śluby Królowej Matki i Najlepszego z Mężów, jak podpowiada przyjaciel Gugiel, glinianej,


sama Królowa Matka nie wie, czemu (poprzednia była spiżowa, a jeszcze poprzednia miedziana, oba to materiały, które zdają się nieco stabilniejsze niż glina),

Źródło

albo też generalskiej - i proszę bardzo, generalska może być, jak najbardziej (czy, że się Królowa Matka zastanowi przelotnie, następna będzie marszałkowska???).



Oraz dzień, w którym Królowa Matka uznała, że jak nie dziś, to kiedy?... i zgłosiła bloga do konkursu na Bloga Roku, ulegając sile perswazji licznych (ekhm, ekhm) Wielbicieli... no dobra, Czytelników, Wiernych i Zaślepionych Czytelników, i Jeszcze Wierniejszego i Jeszcze Bardziej Zaślepionego Pana Małżonka, którzy ją do tego kroku namawiali.

Królowa Matka, jak łatwo wywnioskować na przykładzie pierwszych Bliźniąt w obu Rodzinach, które akurat jej udało się powić, lubi kumulacje :).

Proszę oczekiwać stosownego wpisu żebrzącego o głosy i inne SMS-y w najbliższej przyszłości :).

43 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Pomponów!
    I dla Was :)
    My dopiero miedzianą mieliśmy kilka miesięcy temu, ale i do glinianej się dokulamy szczęśliwie :)
    kajapisze.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :).
      Miedziana rocznica brzmi ladniej!

      Usuń
  2. Zdrówka dla Pomponów i ich mamy ;)) Gratulacje z okazji rocznicy nie wiesz czemu one mają takie głupie nazwy? nasza blaszana w tym roku :D a w zeszłym roku miedziana - no to blacha miedziana... ecchh A sesemesy - Królowo daj znać tylko gdzie i kiedy ;) jesteś moim jedynym typem do tej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupie nad podziw, fakt :). Chociaż ładne się zdarzają - koronkowa albo krysztalowa... inna rzecz, że cholera wie, czemu akurat taka w danym roku :).
      Za zyczenia dziękuję. Gdzie i kiedy oraz co słać napiszę na pewno :))).

      Usuń
  3. Ja obchodziłam niedawno cynową :) O, rany, to dziesiąta! głupie te nazwy... Gratuluję decyzji o udziale w konkursie! Od zaraz mogę głosować! A Pompony to rówieśnicy mojego szkraba :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zaraz to nie, bo jeszcze jest etap zgłaszania blogów, ale dam znać, od kiedy :). I dziękuję :)).

      Usuń
  4. a prosze, możesz żebrać do upadłego - mój głos będziesz miała na pewno. i jeszcze kilka :P
    w koncu takie długie notki nie mogą odejść w niepamięć historii, nieprawdaż?
    :)))
    foksal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dygam w podzięce :)). Ostatnio notki krótsze, chociaż temat na trzy dłuuuugie już mam (tak, to groźba... no, ostrzeżenie :)).

      Usuń
  5. Pompony jak mój mlody styczniowe, dużo radości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pompon dwuletni to pompon nie lada wyzwanie;)
    a do konkursu stanac trzeba jak sie tworzy fajne rzeczy a juz na pewno jak zaslepieni czytelnicy namawiaja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co dopiero dwa dwuletnie Pompony...

      No, co miałam robić, uleglam zaślepionym czytelnikom, teraz już wszystko w ich rękach :).

      Usuń
  7. Ta! U Was dzis "two in one" ("dwa [swieta] w jednym"). Sto lat dla Wsiech! Ale potem poinstruuj w sprawie sieciowego glosowania, bo ja sms-ow do naszej piknej ojczyzny stadech slac nie moge... ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, kochana!
      A sieciowo się chyba nie da, w kazdym razie nie dało się rok temu. Tylko SMS-y, tylko z polskich numerów, tylko raz.

      Usuń
    2. to jawna dEskryminacja... I co teraz? Moze ktos ma dwa telefony i za mnie by byl laskaw z tego drugiego? HEEEELP!

      Usuń
    3. Bardzo proszę, ja wyślę za Ciebie z dziką rozkoszą, nawet po wielokroć:-]
      PS. Królowa Matka powiedziała mi, że Ty to Ty zatem, dlatego, że Ty to Ty, to wyślę!!! Pozdrowionka dla Ciebie i Twojej Rodziny:-]

      Usuń
    4. Pytanie, czy Sylaba wie, kim jesteś ty :D...

      Usuń
    5. Słuszna uwaga. Zatem podpowiedź nr 1 - ZWSP - któraś to jeszcze pamięta? Podpowiedź nr 2 - to w moim domu zostały wypowiedziane te legendarne słowa, cytuję: "Joanna, tylko ty mi zostałaś! Za za Ciebie na pierwsza linię, na kamikadze pójdę!" koniec cytatu (to tej pory mam ten Twój - Sylaba - monolog utrwalony na taśmie 'Stilon Gorzów', czerwonej takiej...) Podpowiedź nr 3 - podpis "Much-ado..." nie jest przypadkowy, dzięki Tobie stałam się właścicielką scenariusza adaptacji tejże sztuki niejakiego Szekspira Williama w reż. K.Branagha oraz kilku innych anglojęzycznych pozycji fundamentalnych dla pewnej publikacji... I podpowiedź nr 'last but not least' - mamy to samo imię... du ju rymember mi?

      Usuń
    6. Hahahaha... Co prawda w ZWSP nie bylam, ale tasmy "Stilon Gorzow" kojarze (ze strachem w tym momencie... bo kto wie, co jeszcze na nich sie utrwalilo z mych oblakanczych popisow artystycznych)... I - nie bede po imieniu - Droga Kolezanko zatem... Jakze Cie nie pamietac? Ty lepiej mi napisz gdzies co porabiasz! Jak zycie po ukonczeniu onej publikacji?

      Usuń
    7. I dzieki, ze za mnie wykonasz SMS-a... Jak to w zyciu ladnie potrafi sie ulozyc: ja "fundamentalne" ksiegi wyszukam, Ty za mnie kilka przyciskow wykonasz... Dzieki raz jeszcze!

      Usuń
  8. W związku z tym, że Tobie pić nie wolno, ja pozwolę sobie wznieść dzisiaj toast za Waszą (wszystkich razem!:-]) NIEUSTAJĄCĄ POMYŚLNOŚĆ! :-]
    A wznosić będę doskonałym argentyńskim winem;-] Buziaros!
    PS. A wiesz, że ja doskonale pamiętam ten dzień, kiedy piękny chłopiec zobaczył Cię po raz pierwszy na oczy swe chabrowe!:-]
    Jeszcze jedno - smsy na Twojego bloga to na jaki nr słać???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też pamiętam :))).

      Na razie nie słać (to znaczy, mam numer, ale jeszcze nieaktywny), etap glosowania zaczyna się chyba 24 I, o czym powiadomię nowym, żebrzącym w tonie, wpisem :D.

      Usuń
  9. A dostałaś jaki brylant na okoliczność? Tylko nie daj sobie wcisnąć byle czego;-] A już z pewnością nie gadki w stylu: " nic Ci nie kupiłem, bo noc nie jest Ciebie warte" albo "...bo ja i dzieciaki jesteśmy twoim największym skarbem!". Żadne takie! Konkret musi być!;-]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale ja nie lubię brylantów :))). Tort dostałam. Torty lubię :D.

      Usuń
    2. no coś Ty...a agent Tomek powiedział: "kobiety lubią brylanty, brylanty lubią kobiety." Nie byłabyś Ty dobrym targetem akcji CBA. Ja też, ale z innych powodów niż brylanty;) Spokojnej nocy

      Usuń
    3. No, dla agenta Tomka bym nie byla, nawet gdyby stanął w mych progach z brylantem wielkości strusiego jaja w jednej, oraz trzypiętrowym tortem kokosowym w drugiej ręce...

      Usuń
  10. Ale wycelowałaś z Pomponami! :)
    A glina, choć krucha, to tak przyjemny materiał... I w obróbce i w użytku, o!

    OdpowiedzUsuń
  11. A moja Maja jutro ma urodziny:):) Buziaczki dla Pomponów i dla Was!!!!
    I gratuluje decyzji !!!! Bardzo się z niej cieszę:):):) Będę trzymać kciuki, bo głosować nie mogę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że kciuki i tak nie pomogą, ale dziękuje ci :).

      Usuń
  12. No to najlepszego dla Was Wszystkich! :)
    I czekam na wieści jak, gdzie i co z tym głosowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Małym Koziorożcom dużo zdrówka i radości a dla Was miłości:)
    Ja też czekam na wieści jak, gdzie i kiedy głosować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny, dzięki w imieniu solenizantów :), wieści w sprawie glosowania będą 24 I. Tak myślę :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłości, zdrowia i spełnienia marzeń :)
    My z mężem jesteśmy między kryształową a porcelanową rocznicą. Dziwne te nazwy...
    A bloga już dopisuję do listy "zagłosować" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. NALEPSZEGO SIOSTRZE ORAZ SIOSTRZENCOM!! Nie moge slac smsòw, ale moge poruszyc moje polskie Kontakty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnóstwo znajomych ma dziś urodziny....Co za data jakaś ściągająca....
    Następną rocznicę będziecie mieli cynową :) To w końcu coś znaczy.
    A glina to baaaaaaaardzo szlachetny materiał.

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę glosować, bo uwielbiam Cie czytać ;)
    Zdrówka i miłości dla Was wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  19. nooooooo to ja gratuluję :-)))) i czytam czytam czytam i nie omijam :-) choć konkurencja już teraz :-)) I wszystkiego najlepszego :-) i wam i im :-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wsiego naj dla Pomponów. Dla rodziców także, jakżeby inaczej.
    Oby Wam się... :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Noooooooooooooo, to ja sie bardzo ciesze :) zawsze to dwa Koziorozce wiecej :) a jak wiadomo JESTESMY NAJLEPSI :) Jeszcze bedziesz dumna z Pomponow :)
    I gratulacje z okazji Waszej rocznicy :) Tez koziorozcowa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja podpisuje sie pod tym wpisem czterema kopytkami ;-)

      Usuń
    2. no popatrz Sylaba, to ja sie lokuje dzien za Pomponami :) a Ty?

      Usuń
    3. Ja nie Sylaba, ale ci odpowiem, że lokuje się sześć dni przed :).

      Usuń