piątek, 29 czerwca 2018

Chwila, w której skończyły się pomysły na tytuł posta


Potomek Starszy (dzielnie brnie przez "Pana Tadeusza").

Pompon Młodszy i Starszy biegaja po werandzie obok Braciszka, bohatersko ignorujacego ich igrce.

Pompon Mlodszy (zatrzymując się w pędzie i rzucając okiem na okładkę, na  której pyszni się portret Autora; radośnie) - O, pan alkoholik, widzę! (odbieża w radosnych podskokach pozostawiając resztę rodziny na próżno usiłującą znaleźć na to jakiś rzeczowy komentarz).

I to by było na tyle w kwestii Szacunku dla Wieszcza.

10 komentarzy:

  1. Tu leży wieszcz
    Przechodniu, nie szcz.
    Tak mi się skojarzyło :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto wie, kto wie. Później to już tylko opiumiści!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co pamietam, to Mickiewicz biografii nie mial czystej niczym lza, wiec... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Komentarz zacny, ale i tak utkłam na tym dzielnym brnięciu przez tomiszcze. Mnie się nie udało, przeszłam je trochę na raty, trochę brykiem, ale w całości nie przełknęłam. Szacun.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potomek też jeszcze nie przebrnął i nie wiadomo, czy mu sie uda...

      Usuń
  5. Też tak czytałem że Mickiewicz biografii nie mial czystej niczym lza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecko ma przeczucie, taka dziecięca intuicja po prostu :D.

      Usuń
  6. Moim zdaniem musisz trochę odpocząć od pisania i wena powróci na nowo, zapraszam do mnie https://urzadskarbowy.com.pl/|https://skarboweurzedy.pl/

    OdpowiedzUsuń