czwartek, 14 marca 2024

Oto jest pytanie

Pompon Młodszy (z typowym dla siebie vibem "a, tak tylko pytam") - Mamo, kromka chleba posmarowana dżemem zawsze spada dżemem do dołu, prawda?

Królowa Matka (dosyć obojętnie) - Tak mówią.

Pompon Młodszy (kontynuuje) - ... a kot zawsze spada na cztery łapy?

Królowa Matka (mniej obojętnie, bo jej Macierzyńskie Doświadczenie zaczyna jej szeptać, że oto nadciąga nieunikniony Ciąg Dalszy) - Tak. Zawsze.

Pompon Młodszy (niezłomnie wgryzając się w problem) - A jak się przywiąże kotu do pleców kanapkę z dżemem, to jak upadnie?

...

Przetrzymaj to, mówili. To taki etap, mówili. W końcy przestaną zadawać te dziwne pytania, mówili. Wyrosną z tego, mówili...

12 komentarzy:

  1. Film "Komando" Zła postać: Mówiłeś, ze wypuścisz mnie na końcu!
    Arnold S (zrzucając gościa z góry:Kłamałem!
    Ale pytania dobre.Chomik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu dwa dialogi z filmu zlały się w jeden. :-)

      Arnold: - Pamiętasz, jak powiedziałem, że zabiję cię na końcu?
      Zła postać: - Racja, tak powiedziałeś!
      Arnold (zrzucając złą postać z góry): - Kłamałem.

      Mimowolna wspólniczka Arnolda: - Co z nim zrobiłeś?
      Arnold: - Puściłem go.
      (według jednej z nowszych wersji polskich)

      Sally, czyli zła postać, zdecydowanie nie okazał się kotem...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Doskonala odpowiedz, ktorej mu NIE PRZEKAZE :D.

      Usuń
  3. Schroedinger był niemieckim fizykiem, ale zbyt długo mieszkał w Irlandii i trochę to na niego wpłynęło, ale ja nie o tym. Otóż koty nie zawsze spadają na cztery łapy a jeden człowiek zrobił no - naprawdę głupi eksperyment żeby się o tym przekonać. Wyskoczył mianowicie ze spadochronem z kotami. Chciał się przekonać jak wylądują. Oczywiście koty a było ich bodaj siedem wrzepiły się w niego pazurami i nie puściły dopóki nie wylądował. W związku z tym były jedynymi które nie ucierpiały w tym eksperymencie. Tak że nie dość że głupi on, ten eksperyment, to jeszcze nieskuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam wujkowi tą "Rosjęo d kuchni" , o której pisałaś. Chomik

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj na Święta!
    Smacznego jajka!Polej młodych.
    Chomik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem ❤️. Nie omieszkam😄.

      Usuń