poniedziałek, 24 lipca 2017

Każdemu to, co lubi

Królowa Matka, Pan Małżonek i cała Banda Czworga wracają sobie przez główny deptak miasta ze spaceru, który od jakiegoś czasu przedsiębiorą wieczorami dla zdrowotności krokiem "ale wieczór taki piękny, że szedłem piechotą".

Wieczór jest rzeczywiście piękny, tłumy spacerowiczów wokół, nocne życie miasta wre, a elementem tego wrzenia jest klub, którego okna są ściśle zasłonięte purpurowymi, ciężkimi kotarami, do którego na pozór zamkniętych na głucho, ciężkich wrót wiedzie czerwony dywan, z obu stron ograniczony pozłacanymi słupkami połączonymi złotymi sznurami z frędzlą oraz ozdobnymi chwostami.

Pompon Młodszy (z zachwytem) - O, mamusiu! Jakie to śliczne! Chodźmy tam, możemy, mamusiu?

Królowa Matka - Nie.

Pompon Młodszy (głosem nabrzmiałym rozczarowaniem) - Dlaczego nie?!

Królowa Matka (ze stoickim spokojem) - Bo to nocny klub i sex shop.

Potomek Młodszy (w popłochu zagarniając Młodszego Braciszka, już popylającego po czerwonym dywanie) - Oj, to chyba faktycznie nie...

Cała Rodzina, wraz z nieco nabzdyczonym Pomponem Młodszym mija Manufakturę Cukierków, przypadkowo sąsiadującą ze wspomnianym wyżej przybytkiem niemalże ściana w ścianę, na rzęsiście oświetlonej wystawie której mienią się wszystkimi kolorami tęczy (oraz jeszcze kilkoma dodatkowymi) cukierki i lizaki, w słojach, kubkach, koszyczkach, malowniczo rozrzucone luzem, ślące w nocne przestrzenie upojne wonie.



Potomek Starszy (niemal w ekstazie) - O, i to jest mój sex shop!

I tak trzymać, syneczku!



12 komentarzy:

  1. Też mi się taki sex shop podoba :-). Pozdrowienia dla Potomków. Jak jeszcze mi się zdarzało bywać w Toruniu nie było takich atrakcji.
    Serdeczne pozdrowienia ze stryszku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sex shopy, ale sexshopowe sex shopy - może były, one się nie rzucają w oczy. Tym niemniej ja też wole te Potomkowe :D.

      Usuń
  2. Hahaha Dobre! A takiego lizaka też bym chciała
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Najniebezpieczniejsze są seksszopy książkowe albo, o zgrozo, papiernicze. Potwornie niebezpieczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papiernicze, powinni tego zakazać! I jeszcze pasmanterie. Zgroza, panie ja kogo!

      Usuń
  4. Każdemu taki sex shop, na jaki ma ochotę! Ja chyba wybiorę pakiet mieszany kawiarniano-relaksacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe spostrzeżenia...aż mi się odeściało spać a godzina 22.38

    OdpowiedzUsuń
  6. sama bym chciała takie lizaki!:D

    OdpowiedzUsuń